Stichting GlobeTruckers
Truckrun met fun

Wat doen we nog meer?

De Truckrun is niet onze enige activiteit. In 2014 hadden we onze eerste Lichiesavond. Op het evenemententerrein in Wormer hadden we meer dan 40 trucks opgesteld, allemaal voorzien van sierverlichting. Het gaf een sprookjesachtige sfeer aan het terrein. In kraampjes werden koffie, snert, rookworst en loempia’s verkocht. Ook stond er een kraam waar nieuwe Vrienden en donateurs zich aan konden melden. Ook voor muzikale klanken werd gezorgd door onze toptalenten Carmen Luttik en Mitch Bos. We hebben het enorm getroffen met het weer, het was wel fris (wat wil je op 11 januari) maar regen en sneeuw ontbraken.

Helaas is het er door diverse omstandigheden niet van gekomen om afgelopen winter een Lichiesavond te organiseren maar hoogstwaarschijnlijk blijft het niet bij een eenmalige gebeurtenis.

Op 20 september 2014 liepen we voor het eerst mee met de wandelversie van de DamtotDamloop. Met 24 personen volbrachten we de 9 kilometerloop. Het was waanzinnig gezellig. En opvallen deden we zeker, Transportbedrijf Veldhuizen uit Zaandam had T-shirts gesponsord dus we zagen er allemaal zeer professioneel uit. We liepen die dag eigenlijk voor 3 goede doelen; de Prinsenstichting, Pink Ribbon en onze eigen stichting. Als dat geen goed gevoel geeft dan weet ik het niet meer. In 2015 hebben we ook meegelopen maar was het animo een stukje minder. Met moeite kregen we 17 wandelaars zo ver om zich voor de goede doelen in te zetten. Voor 2016 hebben we onze deelname aan de wandeltocht moeten annuleren. de organisatie van de run nam teveel tijd in beslag om dit er nog even bij te doen. Misschien 2017 weer?